Tehdyn tilauksen voi perua, jos sen tekee ennen tuotteen valmistuksen aloittamista.
Virhe tuotteessa:
Tuotteen saavuttua tulee tilaajan välittömästi tarkistaa, että kyseessä on tilausta vastaava tuote, ja että tuote on virheettömässä kunnossa. Mikäli tuotteessa on virhe, tulee viivytyksettä ottaa yhteyttä QwiDogiin joko sähköpostilla info(ät)qwidog.fi tai puhelimitse arkisin, puh: 050 440 9183 (käytössä takaisinsoitto, tai lähetä tekstiviesti). Myyjällä on oikeus korvata tuote kuluttajansuojalain mukaisesti uudella tuotteella tai korjata tilattu tuote oikeanlaiseksi. Kaupan purku on myös mahdollinen, mikäli tuote on virheellinen.
Palautus:
Etämyynnissä kuluttajalla on oikeus peruuttaa tekemänsä tilaus ja palauttaa tuote/tuotteet ilmoittamalla siitä elinkeinonharjoittajalle. Peruutuksesta on ilmoitettava 14 päivän kuluessa tavaran vastaanottamisesta. Palautusoikeutta ei kuitenkaan ole, mikäli tuote valmistetaan tai sitä muunnellaan tilaajan toivomusten mukaisesti (mittatilaustuote). Palautettavan tuotteen tulee olla alkuperäisessä kunnossa ja käyttämätön. Ostaja vastaa palautettavan tuotteen/tuotteiden postikuluista. Reklamaatioissa (tuotteen virhe) QwiDog korvaa palautettavan tuotteen postikulut halvimman postitustavan mukaan. Muissa tapauksissa tilaaja vastaa palautuksen postituskuluista itse.
Otathan aina ensin yhteyttä QwiDogiin info(ät)qwidog.fi kaikissa palautus- ja vaihtoasioissa. Tuotteen yksityiskohdista riippuen myös mittatilaustyön vaihto voi olla mahdollista.