Verkkokaupan ostoksien maksutapana on ennakkomaksu tilisiirrolla tai maksunvälittäjän tarjoama maksupalvelu.


Valmiina oleva tilaus lähetetään normaalisti 1-2 arkipäivän kuluessa.


Tilausvahvistuksen saat automaattisesti verkkokaupan kassatapahtuman jälkeen.


Muista tarkistaa sähköpostisi roskapostikansio siltä varalta, että tilausvahvistus on ohjautunut sinne. Mikäli et saanut tilausvahvistusta, ota yhteyttä info@qwidog.fi, niin  tilausvahvistus voidaan toimittaa uudelleen.



Verkkokaupan oletustoimitustapana on kirjeposti (suuremmat tilaukset esim. Postipakettina, SmartPostilla tai Matkahuollolla).



***************************************''



Tilaus- ja toimitusehdot



Yleistä:



QwiDog myy mittatilaustyönä tehtyjä eläintarvikkeita, joita voi tilata sähköisesti. QwiDogin valikoimassa on lisäksi vaihtelevasti valmiita tuotteita, joita on mahdollista ostaa verkkokaupasta ja myös QwiDogin myyntikojusta erilaisista tapahtumista.



Tilauksen yhteydessä ilmoitettavaa sähköpostiosoitetta tarvitaan tilauksen käsittelemistä varten. Puhelinnumero tarvitaan Postin pakettiautomaattia sekä Postipakettia varten. QwiDog ei lähetä uutiskirjeitä, mainoksia tai muita viestejä sähköpostitse, ellei asiakas anna erikseen tähän suostumusta esimerkiksi tilaamalla uutiskirjeen. Ilmoitettuja sähköpostiosoitteita tai henkilöiden nimiä ei luovuteta kolmansille osapuolille.



Erillinen toimituskulu 2,50€* lisätään tavaroiden hintaan toimitustavan ollessa tavanomainen kirjepostilähetys. Yli 3 cm paksut lähetykset lähetetään postipakettina, jolloin asiakkaalta veloitetaan 5,90 €* toimituskuluja. Valittavissa on myös Plus-lähetys, joka on kirjelähetys kevyellä seurannalla ja nopeutetulla toimituksella. Yli 50 euron arvoisista tilauksista ei peritä toimitusmaksua.
*Pidätämme oikeuden muuttaa toimituskuluja tarvittaessa.



Tilaukset:



Tilaushetkellä QwiDog ottaa tuotteen valmistukseen liittyvät mitat kirjallisesti vastaan. QwiDog ei ole vastuussa asiakkaan suorittamasta mittausvirheestä. Mikäli tuote vastaa tilauksen yhteydessä annettuja mittoja ja tuotetta voi käyttötarkoituksensa mukaisesti käyttää, tuote on tilauksen mukaisesti oikein tehty.


Alaikäiset voivat tehdä ainoastaan merkitykseltään vähäisiä ja tavanomaisia sopimuksia. Alaikäisen tulee huolehtia siitä, että hänen huoltajansa ovat antaneet tilaukseen suostumuksensa. Suositeltavaa on pyytää esimerkiksi vanhemmat tilaamaan tuotteet alaikäisen puolesta.



Toimitusaika:



Mittatilaustuotteiden toimitusaika vaihtelee ollen yhdestä kolmeen viikkoon. Tilausjonosta pyritään tiedottamaan kotisivuilla. Toimitustavat ovat nouto valmistajalta tai postitus (Suomi).


Verkkokaupassa valmiina olevien tuotteiden tilauksissa tilaus lähetetään jo saman tai seuraavan arkipäivän kuluessa. 

Mikäli mittatilaustuotetta ei pystytä toimittamaan esim. materiaalin loppumisen takia normaalin toimitusajan puitteissa, on asiakkaalla oikeus purkaa kauppa, jolloin rahat palautetaan 14 vrk sisällä asiakkaan ilmoituksesta.



Maksaminen:



Tilaus maksetaan verkkokaupassa ennakkomaksuna turvallisesti verkkopankkitunnuksin ja muilla kolmannen osapuolen maksupalvelun tarjoamilla maksuvaihtoehdoilla (esim. maksukortit). Yhdistykset ja yritykset voivat maksaa myös laskulla, jolloin tuotteen toimituksen yhteydessä lähetetään tilaajalle lasku sähköisesti. Laskussa on 7 päivän maksuaika. Maksumuistutus lähetetään, mikäli laskua ei ole maksettu eräpäivään mennessä. Huomautusaika 7 vrk. Maksumuistutuksesta peritään 5 €:n myöhästymismaksu. Mikäli myöskään muistutuslaskua ei suoriteta, siirretään lasku perintään.




Mikäli yli 30 euron arvoisen tilauksen toimitustapa on nouto, käy maksutapana ennakkomaksun lisäksi myös käteinen tai Debit-korttimaksu noutohetkellä.



Verkkokaupan tilauksissa maksutapana on ennakkomaksu. Tapahtumamyynnissä maksutapana on käteinen sekä Debit ja Visa Electron -kortit (yleisimmät).



Hinnat sisältävät arvonlisäveroa 24 %.



Virhe tuotteessa:



Tuotteen saavuttua tulee tilaajan välittömästi tarkistaa, että kyseessä on tilausta vastaava tuote, ja että tuote on virheettömässä kunnossa. Mikäli tuotteessa on virhe, tulee viivytyksettä ottaa yhteyttä QwiDogiin joko sähköpostilla info@qwidog.fi tai puhelimitse arkisin klo 11-16, puh: 050 40 17 092 (takaisinsoitto tai voit jättää tekstiviestin). Myyjällä on oikeus korvata tuote kuluttajansuojalain mukaisesti uudella tuotteella tai korjata tilattu tuote oikeanlaiseksi. 



Palautus:



Etämyynnissä kuluttajalla on oikeus peruuttaa tekemänsä tilaus ja palauttaa tuote/tuotteet ilmoittamalla siitä elinkeinonharjoittajalle. Peruutuksesta on ilmoitettava 14 päivän kuluessa tavaran vastaanottamisesta. Palautusoikeutta ei kuitenkaan ole, mikäli tuote valmistetaan tai sitä muunnellaan tilaajan toivomusten mukaisesti (mittatilaustuote). Palautettavan tuotteen tulee olla alkuperäisessä kunnossa ja käyttämätön. Ostaja vastaa palautettavan tuotteen/tuotteiden postikuluista. Reklamaatioissa (tuotteen virhe) QwiDog korvaa palautettavan tuotteen postikulut halvimman postitustavan (yleensä kirje) mukaan.



Otathan aina ensin yhteyttä QwiDogiin info@qwidog.fi kaikissa palautus- ja vaihtoasioissa. Tuotteen yksityiskohdista riippuen myös mittatilaustyön vaihto voi olla mahdollista.



Vastuu:



Kaikki QwiDog-tuotteet ovat käsityötä. Valmistusmateriaalit ovat laadukkaita ja käyttötarkoitukseensa sopivia. Uudet mallit testataan omassa käytössä tai testikäyttäjillä mahdollisten heikkouksien havaitsemiseksi. QwiDog vastaa tuotteidensa kestävyydestä normaaliolosuhteissa. Muun muassa tuotteiden likaantuminen ja kuluminen käytössä luokitellaan normaaliksi kulumiseksi, joten ne eivät kuulu korvattavien asioiden piiriin. Mikäli havaitset QwiDog-tuotteessa virheen, otathan heti QwiDogiin yhteyttä, jotta vahinkoja ei pääsisi tapahtumaan. Varusteiden kuntoa on syytä tarkkailla ja huoltaa säännöllisesti. Erilliset hoito-ohjeet löydät kotisivuilta. 



Tuotteet, kuten pannat ja hihnat on tarkoitettu normaaliin talutuskäyttöön lemmikeille. Asiakas vastaa itse tilaamansa tuotteen sopivuudesta. Asiakkaan on käytettävä omaa harkintaa ja tilattava riittävän kokoinen ja riittävästi vahvistettu tuote kullekin lemmikille. Asiakas on vastuussa, mikäli tilaa lemmikilleen alimitoitetun tuotteen. Tuotteiden käyttö riehakkaalla, vetävällä, remmirähjäävällä ja/tai karkailevalla koiralla on aina omistajan vastuulla. QwiDogin valmistamia pantoja tai hihnoja ei ole tarkoitettu vetokäyttöön.



Postituksissa käytetään mahdollisuuksien mukaan kierrätyspakkauksia.





Tiedoksi:


Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla,


kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.


Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien


kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).